vrijdag 19 april 2013

Wishlist #1


Aangezien ik op het moment vrij weinig geld heb, moet ik me in houden met het kopen van dingen. Daarom heb ik maar een wish-list gemaakt met dingen die ik in de ''toekomst'' (volgende maand weer hoop ik) kan kopen. Deze wil ik graag met jullie delen!



Als eerste deze Samsung galaxy S2. Mijn mobiel is echt toe aan vervanging, ik zit nu op mijn 2de batterij en mijn 3de oplader... Ik weet niet meer de Samsung galaxy GIO zit vol met fouten.... De batterij werd bol, de opladers vallen er steeds uit, en mijn mobiel duwt al het waren een pinnetje weg van de oplader. De samsung galaxy GIO raad ik dus echt niemand aan! (Ondertussen dat ik dit aan het type ben wordt ik zelf een beetje boos op samung dat ze die telefoon op de markt hebben kunnen en mogen brengen =[  )

Deze phone case heb ik echt altijd al gewild (sinds hij beetje populair begon te worden). Maar helaas hadden ze die niet voor de galaxy GIO. Als ik dan toch van plan ben om een galaxy SII te kopen kan ik net zo goed de phone case die ik altijd al wilde meteen bestellen op ebay o.i.d daar kosten ze nog geen 5euro incl. verzendkosten. 

mac eyeshadow corduroy
Wat vind ik deze oogschaduw een prachtige kleur! Een perfecte bruine oogschaduw om nude maar ook zwaardere ooglooks mee te maken. Ik betwijfel alleen een beetje of hij nog verkrijgbaar is vooral in de counters, aangezien ik helemaal niet zo veel swatches kan vinden op google. Dinsdag ga ik naar Eindhoven dus ga ik even kijken (en hééél misschien toch kopen, kom die oogschaduw kan wel voor een keertje toch? ;) )

Mac lipstick Angel
Dit is ook al zo'n prachtig product van MAC, moet je die kleur eens zien! om verlieft op te worden toch? Maar ik ben bang dat deze lipstick te licht is voor mij, ik heb best wel gepigmenteerde lippen. En daar baal ik best wel van, want je ziet (bijna) geen een nude glosje of lipstick zitten op mijn lippen.



Zoals je misschien wel weet, ben ik helemaal weg van de High-low skirts. Vooral in deze kleur. Op de H&M site zag ik hem staan voor €14,95 maar helaas was deze kleur uitverkocht. Ik hoop toch wel echt dat ze hem in Eindhoven nog hebben. Anders moet ik maar wachten tot ik wat meer geld heb en ik ze ergens anders tegen kom. 

Of deze it-bag (zoals ze dat noemen) nou thuis hoort op mijn wishlist weet ik nog niet, ik vind hem super mooi en zou hem graag nog eens ooit willen hebben. Maar op het moment geef ik er nog niet heel veel om. Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat ik als eerste die mobiel wil hebben en dat ik nu weinig geld heb. Ik ben stiekem gewoon een beetje 'n weirdo haha. 

Het boek van Cynthia stond ook op mijn wish-list. Inmiddels heb ik hem gekocht en ben ik er al vol op in aan het lezen. Ik vind het een erg interessant boek. En tot waar ik nu ben(pagina 42 v.d 2430) vind ik het al een aanrader 

Wat staat er boven aan jouw wishlist?


4 opmerkingen:

  1. Leuke items! Ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon, ik weet alleen nog niet welke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begin steeds meer benieuwd te worden naar het boek van Cynthia nu iedereen hem heeft! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zat ik er dus ook mee, uiteindelijk gewoon gekocht en ik ben er serieus wijzer van aan het worden. Het is ook erg fijn en duidelijk geschreven. Zeker een aanrader dus!

      Verwijderen