woensdag 17 april 2013

Opgemaakt #2

Ik heb zeg maar een soort van nieuw opmaak ''systeem'' bedacht, eerst pakte ik altijd maar een random product waar ik dan zin in had. Maar nu pak ik voortaan een product en die blijf ik dan een tijdje gebruiken totdat hij op is. Dit heb ik bedacht omdat ik ondertussen super veel douchegels, body- lotions en butters, etc heb. En het is natuurlijk erg zonde als ik maar steeds bij blijf kopen en dat ik dan vervolgens de oudste allemaal weg kan gooien omdat ze niet meer fris ruiken of er uitzien. Vooral met shampoo's en conditioners doe ik dit, zo kan ik er ook nog eens achter komen welke het meeste effect hebben op mijn haar. In de tussentijd dat ik dit doe heb ik al weer een paar producten opgemaakt en die wil ik graag met jullie delen met  meteen een no-buy or buy advies. 


John frieda Luxurious Volume shampoo & conditioner. 
Een tijd geleden (toen mijn blog begon) had ik van john frieda een pakket toe gestuurd gekregen om de gehele vernieuwde Luxorious volume lijn te proberen. Waaronder deze shampoo en conditioner dus. Ik heb deze shampoo en conditioner elke keer gebruikt, ook toen ik een weekje naar Antwerpen was. Ik vind ze erg fijn maar of ik nou kan zeggen dat mijn haar echt een volume boost kreeg? Nee niet echt, maar zoals je misschien al wel eens gelezen hebt heb ik erg stijl haar waar bijna geen sprankje volume in te creĆ«ren is (laatste tijd lukt het steeds beter!!). Ik was niet helemaal weg van de geur, hij deed me een beetje aan haarlak denken maar dat vond ik overigens met heel deze lijn wel. Toch geef ik deze shampoo en conditioner een kans, ik geloof best dat hij werkt bij mensen waar net iets eerder volume in te krijgen is. Verder vind ik het fijne producten, je haar wordt goed schoon en de shampoo schuimt goed. 

Zou ik de shampoo en/of conditioner op nieuw kopen? 
Opzich zou ik dat wel doen, maar niet om de werking maar gewoon omdat hij fijn en zuinig in gebruik is. Maar in mijn geval ga ik hem niet opnieuw kopen omdat ik opzoek ben naar de perfecte shampoo en conditioner (heb jij hem al voor jou gevonden? Laat dat weten bij de reacties).


Onyx (Action) Oog & Make-up reinigingsdoekjes - Rimmel Stay matte mattifyng foundation 
Als eerste de doekjes: Ik ben als het om mijn gezicht reinigen gaat een erg lui persoon, en ik weet het dat is erg slecht. Maar toch verplicht ik mezelf om mijn make-up er elke avond gewoon goed af te halen anders wordt mijn huid een ramp. Om dan toch een beetje sneller te zijn gebruik ik deze onyx make-up remover doekjes. Ik vind ze erg fijn en er zijn in de loop van tijd echt al een stuk of 20 verpakkingen door heen gegaan. (nadat ik deze doekjes heb gebruikt, reinig ik mijn gezicht nog wel met een tonic na om de overgebleven resten weg te halen). Ik vind ze wel de moeite waard vooral voor de prijs. 

Rimmel stay matt foundation: Deze foundation moet ik weg gooien omdat hij te oud is.Hij stinkt heel erg, en als ik nadenk hoelang ik hem al in mijn stash heb liggen denk ik inderdaad dat ik hem maar beter weg kan gooien. Ik heb deze ooit via een tijdblad opgestuurd gekregen maar helaas te donker. Ik kan dus niet oordelen over deze foundation. 

Zou ik de Onyx oog & make-up reinigingdoekjes op nieuw kopen?
Absoluut! Ze zijn handig in gebruik, ook wanneer je bij iemand blijft slapen of op vakantie gaat. Ze nemen weinig ruimte in beslag in je tas of koffer. 

Ons merk Twins lenzenvloeistof 
Ik draag lenzen dus heb ik altijd 1 of 2 flessen van deze lenzenvloeistof in huis. Deze krijg ik altijd standaard mee van de opticien, en ik ben er wel tevreden over. Ik heb er niks op- of aan te merken over.

1 opmerking:

  1. Ik heb altijd dezelfde producten, en af en toe als ik bijv. de beautybox binnen heb waar vanalles in zit, test ik die wel eens. Maar over het algemeen gebruik ik altijd dezelfde producten.
    Al heb ik ook echt een kast vol staan met allerlei producten die ik nog moet testen en opmaken haha.

    BeantwoordenVerwijderen