zaterdag 6 april 2013

Monthly photo's #2


Tijd voor een nieuwe  Monthly photo's! Ik zag op twitter en instagram dat mijn foto's al weer lekker toenam. En zoals ik aangaf in Monthly photo's #1 ben ik van plan om dit artikel vaker terug te laten komen. Ook nog sorry dat er een paar dagen geen nieuw artikel online is gekomen, dit komt omdat ik het nu behoorlijk druk heb met werk en school. Ik probeer zo veel mogelijk te doen voor mijn blog in mn vrije tijd. 

Laten we beginnen met deze 2 schatjes! Oh i love tard the grummpy cat wat een geweldige kat. En ahww dat snoetje van die linker kat. I love it.

Super mooie case cover, vooral dat hij een vintage style heeft. Maar helaas hoe kan het ook anders, voor iphone. Ik ben deze case cover trouwens tegen gekomen op Dealextreme. 

Oh my god. Mijn blog had eindelijk 1000 paginaweergaven waarvan 111 op één dag! Dat maakt je wel echt super blij als beginnende blogger. 

Ook ben ik nog een hele leuke DIY tegen gekomen. Het over gebleven ''touw'' moet je om je been knopen. Als ik eerlijk ben vind ik hem bij stap 8 mooier dan bij stap 10. Van mij hadden 9 en 10 er niet meer bij gehoeven. Misschien dat ik dit wel een keertje ga maken in de zomer. 

Heerlijk als een bedrijf de tijd neemt om alles duidelijk aan te geven wat naar wel email adres moet worden gestuurd. Dit voorkomt het erg lang moeten wachten op een reactie, en het is voor hun natuurlijk meteen geordend. Win win situation.

Zelf gemaakte wraps! Hier staat al een artikel over online. (kijk even terug naar 28 maart)

Jajaaa, ook ik ga Icomania spelen. Zulke spelletjes zijn echt leuk vooral die kick die je krijgt wanneer je na lang na denken het antwoord denkt te weten en hij blijkt ook nog eens goed te zijn.

woehoeee! Ik heb de pan geraakt in mijn favoriete poeder. Dit is maybelline dream matt powder. Ik gebruik de laatste tijd geen foundation meer, maar om dat toch een lichte dekking te hebben gebruik ik deze poeder. De perfecte poeder. Inmiddels is het niet meer zo'n klein gaatje waar je de pan ziet meer een groot gat. Toch wel een beetje jammer. 

Met 2 andere vriendinnen gingen we ons examen feest regelen. Ik zit in het laatste jaar en als het goed is moet ik dan slagen haha. Dus een examenfeest mag dan niet ontbreken. Ik moest er heen met de bus. Maar jezus OV-chip kaart wordt ook steeds duurder.... Ook al heb ik er zo'n daluren kortingscode op staan. Volgend jaar heb ik daar geen last meer van gelukkig dan kan ik onbeperkt met de bus reizen voor een vast bedrag per maand. Kijk er nu al naar uit haha 

New shoes and oh my god i love them! Ik wacht nog wel op een beetje beter weer omdat ze mint groen zijn. De spring kleur van dit jaar. Ze staan nu nog niet zo mooi met dat koude weer. 

Het was Pasen, en deze ''easterbunny'' houd wel van een beetje aandacht en gekriebel. Wat een schatje! 

Met heel verzorging gingen we naar corpus ( en naar Scheveningen) , en we moesten om 8uur op school zijn want de bus zou om 8:05  vertrekken. Jezus dat was vroeg, dus had ik mijn wekker maar optijd gezet zodat ik in alle tijd mijn make-up etc kon doen zonder al te veel gehaast. De avond daarvoor was ik al om 22:00 gaan slapen. Geloof me dat is de eerste keer dat sinds ik op de middelbare school om 22:00 ben gaan slapen. Ik ben echt een avond mens dus ik kan gewoon niet vroeg slapen haha. 
In de bus op weg naar corpus. Maar liefst 2 uur lang. Gelukkig hebben we niet vast gestaan in de file. 

Helaas mochten we in het museum (het lichaam) zelf geen foto's maken. maar in de spelletjes hal wel. Wat een interessant museum, vooral als je in het examen jaar zit is dit hel erg handig. Door het zelf te zien (te ervaren) sla je zelf alles veel sneller op en uit een boek. Tip dus voor je biologie examen. 

Omdat ik super verkouden ben drink ik nu graag een kopje gember thee (pickwick weerstand thee) met 2 thee lepels honing en een halve thee lepel citroen sap. Ik weet het, de thee ziet er nu erg troebel uit en helemaal niet lekker maar dat ik gewoon puur die honing met citroen sap haha. Echt een aanrader als je last van je keel hebt. 

Mijn poging tot maken van cakepops is een beetje mislukt zoals je ziet.. Ik had de stokjes er te vroeg in gedaan. Ik had ze 30 min moeten al laten koelen en dan het stokje er in steken met gesmolten chocolade. Dit weer 15min moeten laten staan en dan pas de chocolade er over heen doen. Maarja ik ben Leonie en heb nooit geduld dus dan krijg je dit als resultaat! Volgende keer beter. 


1 opmerking:

  1. Als je even bij ''zoeken'' liebster award had ingetypt had je gezien dat ik hem allang heb gedaan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen