dinsdag 23 april 2013

Mini Shoplog o.a Kruidvat & Action

Zaterdag ben ik weer even gaan shoppen, eigenlijk is dat helemaal niet zo slim aangezien ik geld moet besparen omdat ik dat deze maand nog nodig heb. Maarja ik ben geen Leonie om niet te gaan shoppen. En ik was ook helemaal niet zoveel kwijt dus dan geeft het niet. 


Als eerste ben ik even naar de action geweest. Ik had nieuwe spot patches nodig, de mijne zijn bijna op en ik ben er zeer tevreden over. Ook had ik gehoord dat er nagelstickers kwamen en liptattoo's. Ik vond de nagel stickers wel een gokje waard dus heb ik deze 2 van mee genomen die ik het mooiste vond. De liptattoo's spraken me niet echt aan dus die heb ik laten liggen. (Onder aan het artikel staan alle prijzen)
Ook kocht ik bij de action 'washi-tape', ik heb daar al ooit een inspiratie artikel over geschreven (klik hier om hem te zien) Ik vind de tape er super vrolijk uitzien. Het is vooral leuk om boeken of agenda's op te vrolijken. Dus ik ga ze volgend jaar echt gebruiken. (ik heb nu geen boeken meer nodig omdat ik langzamerhand richting mijn examens ga dus hoef ik niet meer naar school)
We liepen langs de Zeeman, en daar zag ik dit leuke blikken doosje. Ik wist niet precies wat ik er mee moest doen maar hij ziet er super tof uit! Ondertussen heb ik daar maar mijn kettingen in gedaan aangezien ik los op een hoop lagen.
Laatst kwam er een e-mailtje binnen van de Kruidvat-kaart dat als ik die actie activeerde een gratis NO-AD SPF30 100ML zonnebrand kon halen. Natuurlijk laat ik me dat geen 2de keer zeggen aangezien ik altijd verbrand. Ik ga er voor zorgen dat ik voortaan overal zonnebrand bij me heb. Vandaar dat ik ook bij de Etos een zonnebrandspray  SPF30 75ML heb gekocht, dit is super fijn voor in je tas. 

Prijzen:

ACTION
Max+More Nagelstickers:        €0,59 Per stuk 
Lifecare anti puisjes pleisters:  €0,72
Papertape/Washitape:             €0,79 Per stuk

ZEEMAN
Blikken doos: €1,99

KRUIDVAT
NO-AD SPF30 100ML  Gratis (ivm actie)

ETOS
Zonnespray SPF30 75ML €2,-

Ben jij jezelf ook al aan het voorbereiden op de zon?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten