zondag 21 april 2013

DIY Ringen organizer + Tip


Sieraden, waar laat je ze toch allemaal? Ik heb er helemaal niet zoveel, maar toch heb je daar wel een opberg systeem voor nodig. Vandaag laat ik jullie een simpele en super goedkope manier zien hoe je je ringen kan opbergen. Ook laat ik nog een tip zien hoe je je armbanden en horloges kan opbergen. Voor kettingen moet ik zelf ook nog iets gaan verzinnen want die liggen bij mij ook maar op een hoop in mijn kast, beetje zonde vind ik. Sieraden zijn er om ze te laten showen, zowel aan jezelf als in je kamer als decoratie.
 
Wat je nodig hebt:
- Schuursponsje
- Liniaal (Ik had er geen liggen op het moment dus heb ik een meetlint gebruikt)
- Papier mesje of schaar

Als je eenmaal een beginnetje hebt waar het sponsje los komt van de schuursponsgedeelte kan je hem proberen voorzichtig los te trekken. Dat schuursponsgedeelte heb je niet meer nodig voor deze DIY dus je kan hem weg gooien of misschien nog wel hergebruiken. 


Je kan er voor kiezen om de spons nog te verven. Dit heb ik ook een keer gedaan, ik vind het er wel mooier uitzien. MAAR weet als je hem verft dat de spons hard wordt en dus kan afbrokkelen. Ook gaat de spons (wanneer hij droog is) naar de ring staan dus moet je dat ''gleufje'' voor die ring houden. Misschien dat de spons niet hard wordt wanneer je hem verft met een spray. 

Dan heb ik als laatste nog een tip voor hoe je leuk je armbanden en horloge's kan opbergen. 
Namelijk een schaal, deze komt van de T€edi. Dat is een euro winkeltje hier in de buurt, maar ik denk dat ze zulke schaaltjes ook vast wel bij de Action hebben of bij een andere winkel waar ze servies verkopen. Dit schaaltje heeft mij €0,50 gekost dat is geen geld en ik vind het super leuk op mijn bureau staan. Ik heb mijn zonnebril er ook bij gelegd omdat ik dat wel iets zomer vond hebben. En mijn MAC Lipstick omdat hij niet meer in mijn stash past en omdat hij een mooie bijpassende verpakking heeft. 

Hopelijk hebben jullie iets gehad aan dit artikel, laat even weten in de reacties hoe jij jou sieraden opbergt!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideetjes! Ik heb zelf zo'n oorbelding ooit gekocht, maar heel irritant om je oorbellen constant te moeten ophangen. Verder heb ik ook bakjes inderdaad! (mandjes) XX

    BeantwoordenVerwijderen