maandag 15 april 2013

Daydream festival OOTD #2


Hee meiden, het is al weer even geleden dat ik iets heb geschreven maar dit heeft ook z'n redenen zoals dat ik nu in mijn (praktijk+mondeling) examens zit. Daar moet ik echt voor gaan leren anders ben ik bang dat ik het niet ga halen. Maar ter afleiding ben ik 13 april naar een festival geweest in Lommel, veel mensen zullen vast wel weten over welk festival ik het nu heb. Daydream!

Wat was dat een super gaaf festival. Ik weet nu al dat ik er volgend jaar weer bij ben. Daydream is een festival met allemaal verschillende muziek genres. Van hardstyle tot club tot dubstep, het waren overigens alleen maar dj's dus geen live bandjes. Maar denk aan namen zoals: Fake blood, Basto, Feest dj ruud, Wildstylze, Spyko punkz en nog meer bekende en onbekende namen.


( Mainstage/Maindream)
Helaas had ik geen earlybird tickets weten te bemachtigen maar wel de regulair tickets. Die waren in de pocket maar dan het volgende probleem. Wat moet ik in hemelsnaam aan!? Ik vond het in Nederland totaal geen weer voor een korte broek en een topje.(volgens mij in Belgiƫ zelf wel, aangezien er veel zo rond liepen)
Ik had niet echt verwacht dat ik een OOTD artikel van mijn festival outfit zou maken dus sorry voor de roze deken die achter me ligt. Mijn kamer was een grote troep, maar dat heb ik altijd als ik een ''speciale'' dag heb en ik moet daar kleding voor uit kiezen. Uiteindelijk had ik nog een leuk shirtje bij de Coolcat gekocht in de Sale voor maar 10,- en al zeg ik het zelf hij had wel een beetje een ''Daydream touch''

Dan het 2de probleem. Neem ik een tasje mee? En stel voor het wordt koud?
Ik was van plan om geen tasje mee te nemen, ik had zo iets van dat kunnen ze zo mee nemen. En de hele dag zo'n ding mee schouwen nee daar heb ik geen zin in. Uiteindelijk heb ik dat toch gedaan om de volgende praktische reden. Ik moest een vestje mee nemen voor stel het wordt koud, maarja waar laat je die? Ik was op de oplossing gekomen om een dun maar toch lekker warm vestje mee te nemen en die in mijn tasje te proppen. En wat denk je? Hij past precies! Snel nog wat make-upjes erin (Niet gebruikt) en na lang twijfelen ook mijn zonnebril. Uiteindelijk was ik heel blij met deze beslissing, het vestje heb ik 's avonds gedragen en mijn zonnebril heb ik bijna de hele dag op gehad. En of ik enigszins last heb gehad van mijn tasje? Nee helemaal niet. Volgend festival doe ik het weer zo. 


Dit zin 2 foto's die gemaakt zijn op het festival. Bovenste foto is een groepsfoto (niet compleet), en de andere is in de 'Baddream' tent gemaakt met onze coole zonnebrillen haha.

Mocht je je afvragen hoe ik dan toch aan mijn OOTD foto en de foto van mijn vest in het tasje kom terwijl dit artikel niet op de planning stond? Dat dankzij een whatsapp groeps gesprek met de vragen zoals wat doen jullie aan?, nemen jullie een tasje mee? etc. Thank you whatsapp!

Ben jij ook naar Daydream geweest dit jaar of misschien wel verleden jaren? 

1 opmerking: