dinsdag 5 maart 2013

Pupa luminys silk eyeshadow


De Luminys Silk oogschaduws zijn al heel lang verkrijgbaar. Een tijdje geleden heb ik ook een prachtige oogschaduw uit de collectie gekocht. Deze baked oogschaduws zijn erg goed van kwaliteit en hebben een erg mooie pigmentatie. De Luninys Silk collectie bestaat uit 10 kleuren, van licht tot donker.




Ik heb Raspberry gekocht, zoals je hier boven ziet is het een paarse/violet kleurige oogschaduw, maar wanneer je hem op hebt vind ik hem ook een beetje naar het bruine neigen.



Look how gorgeous it is! De swatch hier boven is met 1 veeg zonder eyeshadowbase o.i.d gemaakt. Zoals je ziet een super pigmentatie. De verpakking had van mij wel iets ''meer'' mogen zijn. Hij is net wat te simpel waardoor hij cheap oogt. 


Excuses voor mijn wenkbrauw. Ja i know ik moet hoog nodig epileren, ik heb hem er al bewust niet helemaal op gezet. Plus het was niet het beste moment van de dag om goede foto's te maken. Zoals je hier ziet is het een paarse maar toch ook een bruine oogschaduw. 

Pupa is te koop bij de Etos en bij de apotheek. De baked oogschaduw kost €15,25 en zit in het vaste assortiment. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten