dinsdag 19 maart 2013

Opgemaakt #1


Met jullie wil ik ook gaan delen wat ik in die tijd heb opgemaakt of heb weg moeten gooien omdat het niet meer goed was. Daarbij zet ik meteen of ik het opnieuw zou kopen of niet en of het dus een aanrader is of een no-buy. Lijkt me wel handig!

Als eerste heb ik mijn The body Shop (TBS) Wild Cherry body butter weg moeten gooien, hij begon erg muf te ruiken en dat vind ik niet gek aangezien ik hem al erg lang had. Rond die zelfde tijd dat ik de body butter kocht, kocht ik ook de showergel van wild cherry. Dus omdat de body butter niet meer lekker rook ging ik er vanuit dat de showergel ook erg muf zou ruiken. Dat was totaal niet het geval dus besloot ik hem maar snel op te maken voor het geval ik hem wel weg moest gooien. 
Dus de Showergel is opgemaakt en de body butter is helaas weg gegooid. 

Zou ik iets van de TBS Wild cherry lijn opnieuw kopen? 
Hier twijfel ik een beetje over. Hij ruikt wel super lekker maar ik heb hem niet zo vaak gebruikt omdat ik andere lekkerder vond. Dus in mijn geval nee ik zou hem niet opnieuw kopen. Maar ik raad hem wel aan!

De foaming showergel komt van de action, ik heb eerder al 2 andere bussen opgemaakt. Ik vind het een leuk idee dat je showergel uit een bus komt als een foamy schuim. Ook ruikt hij erg lekker.

De Nivea Calm & care deoderant is mijn favoriet uit dit 'Opgemaakt' artikel. Wat heeft hij z'n werk goed gedaan. Ik vond het voornamelijk fijn omdat er geen Alcohol in zit, en dat hij erg verzachtend is. Het is een erge lekkere frisse geur. 

Zou ik de Foaming showergel opnieuw kopen? 
ja, dit is al de 3de die ik opmaak.

Zou ik de Nivea Calm & Care deoderant opnieuw kopen? 
Ja, hij heeft z'n werk goed gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten