zondag 24 maart 2013

MAX Everyday 18-color eye shadow palette Nude

Gisteren ben ik naar de Action geweest, daar heb ik een paar dingen gekocht zoals makeup reiniging doekjes, bloemen voor aan mijn fiets voor  als het weer goed weer is, zonnebril en een oogschaduw palette waar ik erg benieuwd naar was.

Dit nude palette bevat bruine, zwarte en roze tinten. Wat ik zelf wel erg jammer vind aan dit platte is dat er geen matte kleuren in zitten. Dus of hij dan echt nude op je oog is weet ik niet, grote kans springt hij er nog teveel uit. Maar dat neemt niet weg dat ik het geen prachtig palette vind.

Zoals je ziet heet het palette ene goede pigmentatie. Ik ga er snel een look mee maken en misschien laat ik hem wel zien in een artikel.
Het palette kost maar €1,49 en is verkrijgbaar in 4 verschillende tinten. Misschien is het ook wel interessant om te weten dat ze niet op dieren testen.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! De pigmentatie is super en het is lekker betaalbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige palette van MAX! Het merk blijft mij verbazen hoor, de pigmentatie is echt mind-blowing. Lovely om te zien. Ben wel benieuwd naar je look lady. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook, fijne pigmentie :)

    BeantwoordenVerwijderen