dinsdag 12 maart 2013

John Frieda Luxurious volume Fine to Full Blow-out Spray

Misschien heb je het al opgemerkt, John Frieda heeft de Luxorious volume lijn vernieuwd en daarbij 2 nieuwe producten gedaan. De 2 nieuwe producten zijn de dry shampoo (hoe kan het ook anders) en een Blow-out spray. Over dat laatste wil ik het vandaag hebben.


Een tijdje geleden kreeg ik een pakketje thuis gestuurd met de hele Luxorious volume lijn, om te mogen testen. En dan ben ik wel benieuwd naar de vernieuwde producten. Dus heb ik besloten de Blow-put spray een keer te gaan proberen, na het douchen (ik douche normaal altijd 's avonds, en dit moet op handdoekdroog haar aan worden gebracht). 

Gebruik: Spray door handdoekdroog haar, zorg dat de onderste delen en haaraanzet zijn bedekt. Gebruik meer of minder afhankelijk van je haarlengte en dikte. Kam door om het gelijkmatig van je haaraanzet tot de punten te verdelen. Style je haar met een föhn tot je haar helemaal droog is. Finish je style zoals gewenst. 

INGREDIENTS: AQUA, ALCOHOL, POLYSILICONE-9, ALCOHOL DENAT., STEARTRIMONIUM CHLORIDE, METHYLPARABEN, SODIUM CITRATE, POLYSORBATE 20, PARFUM, PROPYLPARABEN, MARIS SAL, AMP-ISOSTEAROYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN

Ik moet zeggen dat ik erg stijl haar van mezelf heb dus dat er wel erg moeilijk is volume in te krijgen. En vaak zodra er dan eindelijk volume in zit zakt het binnen een uur uit. Dus helaas kan ik niks zeggen of het de hele dag in model blijft zitten. Toch vind ik ondanks mijn stijl haar dat er wel iets van lichte volume in zit. Helaas ben ik vergeten om een ''zonder fine to full blow-out spray'' foto te maken. Maar mijn haar voelt wel voller aan dan normaal.

De pray van 100ML  kost: €8,99

Pluspunten
  • Fijne verpakking
  • Over het algemeen vind ik de Luxurious volume lijn erg naar haarlak ruiken maar deze spay heeft dat niet
  • Prima prijs

Minpunten
  • Voor iemand met stijl haar zoals ik, doet hij niet heel veel af.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten