woensdag 27 maart 2013

10 x Washi tape ideeën

Sinds een tijdje heb ik een hele obsessie met Washi tape. Washi tape is een plakband met allemaal verschillende kleuren en printjes. Oh wat lekker zomers en vrolijk! Ik weet dat ze het al enige tijd bij de Hema verkopen en sinds kort ook bij de action. Daar ben ik laatst nog geweest maar toen ben ik vergeten te kijken.. Erg dom want wou graag een aantal rolletjes! Ook heb ik van iemand die ik ken gehoord dat ze ze nu ook tijdelijk bij de Kruidvat hebben. Klik op meer lezen om tezien wat je er allemaal mee kan. 


Vind je de kleur van je fiets niet meer mooi, wil je hem herkenbaar maken of wil je hem juist summerproof maken? Decoreer je fiets dan met washi tape. Ik vind dit er serieus heel gaaf uitzien. Je bent er waarschijnlijk wel even mee bezig maar dan heb je wel een super resultaat. 

Of pimp je toetsenbord. Ook erg leuk. En je kan hem zo persoonlijk maken zoals je wilt.

Of dat mooie randje om een envelop. Ik wordt hier zo vrolijk van, lekker die oldschool dingen. 

Zo heeft iedereen z'n eigen eetstokjes. Je herkent ze terug en ze zien er zo vrolijk uit.

Hoe schattig is dit? Vlaggetjes op bijvoorbeeld een kindertraktatie. Het ziet er meteen heel vrolijk uit. 

Of alle kabels ''mankeren'' met verschillende kleuren zodat je ze sneller uit de knoop van 30 verschillende kabels kan halen. En je hoeft alleen maar even naar de kabel te kijken om te weten waarvan hij is en wat hij doet. Erg handig dat labelen, dat heb ik zelf ook maar dan met kleine stickertjes waarop staat geschreven waarvan hij is. 

Je kan er ook unieke phone case's mee maken. Niemand zal de zelfde hebben als jou. En de tape kan je er altijd weer afhalen als je er op uitgekeken bent, tijd voor een nieuw motiefje? (toch zou ik hier voor wel een blanco phone case gebruiken, je wilt toch geen sticker resten op je mobiel)

Of je versierd er ingepakte cadeautjes mee. Meestal teken ik er iets op of schrijf ik er een verhaaltje op maar dit is ook wel leuk. 

Notitie boeken, Agenda's, gekafte schoolboeken, dagboeken of misschien wel wreck this journals kunnen met washi tape super leuk gedecoreerd worden. 

Om de rolletjes op deze manier op je kamer te zetten vind ik zelf alleen al leuk! 





2 opmerkingen:

  1. Superhandig! Ik vind deze creaties supertof! Weet je toevallig waar je deze gemakkelijk kan vinden? ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je de tape of de inspiratie foto's?
      Tape kan je heel makkelijk bij de action (blijkbaar) vinden en bij de hema weet ik het zeker. ook op internet vind je genoeg rolletjes.
      De meeste inspiratie foto's die hier staan komen van weheartit.com en daar staan nog genoeg andere ideeën op wat je er mee kan doen.

      Verwijderen