dinsdag 26 februari 2013

Muziek met een vraagteken


Hebben jullie dat ook wel eens dat je een liedje hoort en dan eigenlijk niet weet wat je er van moe vinden? Dat heb ik dus wel met een paar liedjes. (Dit is niet bedoeld om een lied of artiest af te kraken maar ik ben gewoon benieuwd)




Nielson - Zo Kan Het Dus Ook  


Sia - Clap Your Hands (deze vooral vanwege de clip)


PULCINO PIO - Het Kuikentje Piep 
Ondertussen is dit natuurlijk een echte hit, en ben ik hem gaan waarderen. Maar toen ik hem voor het eerst hoorde dacht ik echt wat is dit nou weer?! Wist je dat: hier een dansje op zit? zoek maar op ;) 


Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop ft. Wanz
Deze ben ik wel gaan waarderen, ook bij de eerste paar keer dat ik dit lied hoorde dacht ik wat is dit nou weer? Ik ben hem vooral gaan waarderen omdat mijn vriendinnen hem altijd opzetten. 


Ken jij ook een paar van zulke liedjes, waarvan je niet weet wat je er van moet denken of die je later bent gaan waarderen? Laat het weten in de comments 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten